Dyrektor:
mgr Wacław Ciwiński
Ukończył pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą i resocjalizację na WSP w Rzeszowie. Studia podyplomowe i kursy kwalifikacyjne: Pedagogika i Psychologia Sądowa (WSB- National-Louis University), oligofrenopedagogika, terapia pedagogiczna, organizacja i zarządzanie oświatą, Studium Umiejętności Psychologicznych (PTPU), Specjalne Studium Socjoterapii (Instytut Terapii Gestalt), Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, kurs: Rehabilitacja w wodzie metodą Halliwick, Metoda Terapii Biofeedback (I stopień). Aktualnie w trakcie całościowego 4-letniego szkolenia na psychoterapeutę poznawczo-behawioralnego (Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS). Uczestnik wielu szkoleń, kursów, konferencji z zakresu pracy z dzieckiem i rodziną. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla specjalistów, rodziców, warsztatów rozwojowych, psychoedukacyjnych i profilaktycznych dla dziecii młodzieży. Nauczyciel dyplomowany.
Nauczyciele wychowania przedszkolnego:
mgr Weronika Bałon
Ukończyła studia magisterskie na kierunku: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza na Uniwersytecie Rzeszowskim, a następnie studia podyplomowe na kierunkach: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna oraz oligofrenopedagogika – edukacja i rehabilitacja na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi. Posiada III stopniowy kurs ,,Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem" oraz szkolenie „Zachowania trudne w pracy z osobami w spektrum autyzmu”.
mgr Marta Buryło
Ukończyła pedagogikę w specjalności resocjalizacja (licencjat) na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz studia magisterskie na kierunku administracja, a następnie studia podyplomowe: zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz edukację i terapię osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Kursy i szkolenia: III stopniowy kurs z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania, certyfikat z języka migowego I, II stopnia, Trening Umiejętności Społecznych, AAC - komunikacja wspomagająca i alternatywna I i II stopień, Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna. Nauczyciel kontraktowy.
mgr Maria Górka
Ukończyła studia pierwszego stopnia na kierunku Pedagogika o specjalności Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna na Uniwersytecie Rzeszowskim, oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Pedagogika Specjalna o specjalności Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem
i trudnościami w uczeniu się. Posiada III stopniowy kurs ,,Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem", Trening Umiejętności Społecznych oraz szkolenie: "Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu" – interwencja behawioralna.
mgr Angelika Mularczyk
Ukończyła studia magisterskie w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych. Kierunek Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Studia podyplomowe: autyzm - edukacja
i rewalidacja dzieci ze spektrum autyzmu, rewalidacja- pedagogika specjalna, oligofrenopedagogika. Szkolenia z Metody Krakowskiej. Ukończony III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”. Udział w licznych szkoleniach, kursach, konferencjach oraz webinarach z zakresu pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.
mgr Magdalena Pacholarz
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku historia (Uniwersytet Rzeszowski) oraz studiów podyplomowych: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna oraz edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Posiada III stopniowy kurs ,,Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem" oraz szkolenia „Zachowania trudne w pracy z osobami w spektrum autyzmu”, Trening Umiejętności Społecznych, Terapia ręki.
mgr Teresa Plis
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego: specjalność pedagogika specjalna. Studia podyplomowe: edukacja przedszkolna oraz kursy
i szkolenia : III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutyczne z osobami z autyzmem”, „WIEM, CO JEM” - trening jedzenia u dzieci ze spektrum autyzmu. Trening Umiejętności Społecznych, AAC - komunikacja wspomagająca i alternatywna I i II stopień, Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna.
mgr Monika Szymańska
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego: specjalność resocjalizacja i pedagogika wczesnoszkolna. Studia podyplomowe: wczesne wspomaganie rozwoju oraz edukacja dziecka i ucznia z autyzmem, Zespołem Aspergera, Muzyka w szkole, Rytmika, logorytmika z elementami tańca w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz kursy i szkolenia: III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”, „WIEM, CO JEM” - trening jedzenia u dzieci ze spektrum autyzmu, szkolenie PECS – I poziom, szkolenie PEP-R. Trening Umiejętności Społecznych I i II stopień, AAC – komunikacja wspomagająca i alternatywna I i II stopień, Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna. Certyfikowany terapeuta "Empathy Dolls". Prowadzi w przedszkolu dodatkowe zajęcia z rytmiki i logorytmiki. Nauczyciel mianowany.
Pedagodzy / terapeuci:
mgr Angelika Broda
Wicedyrektor Przedszkola
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego: specjalność resocjalizacja i oligofrenopedagogika z terapią pedagogiczną oraz Uniwersytetu Rzeszowskiego: fotografia dziennikarska, promocyjna i użytkowa. Ukończony kurs kwalifikacyjny z zarządzania oświatą. Studia podyplomowe: wczesne wspomaganie rozwoju oraz edukacja dziecka i ucznia z autyzmem, Zespołem Aspergera oraz kursy i szkolenia: dogoterapia/kynoterapia, III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”, „WIEM, CO JEM” - trening jedzenia u dzieci ze spektrum autyzmu, szkolenie PECS – I poziom, szkolenie PEP-R. Trening Umiejętności Społecznych, AAC - komunikacja wspomagająca i alternatywna I i II stopień, Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna. Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS – szkolenie „Analiza wybranych programów poznawczo- behawioralnych leczenia lęku u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu” oraz „Psychoterapia grupowa dzieci i młodzieży z uwzględnieniem czynnika środowiskowego”. Certyfikowana terapeutka "Empathy Dolls". Aktualnie psychoterapeutka w trakcie certyfikacji w Szkole Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej Uniwersytetu SWPS oraz certyfikowana terapeutka terapii dialektyczno-behawioralnej. Nauczyciel mianowany.
mgr Edyta Jońca
Ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika, na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz studia podyplomowe "Edukacja i terapia osóbz zaburzeniami ze spektrum autyzmu" (WSB- National Louis University). Była wolontariuszem w Rzeszowskim Stowarzyszeniu na rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Autystycznych. Świadczyła specjalistyczne usługi opiekuńczo- terapeutyczne w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju. Ukończony III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”.
mgr Karolina Malak
Ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika resocjalizacyjna. Jest w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika), autyzmem i zespołem Aspergera. Ukończyła szkołę policealną na kierunku Terapeuta zajęciowy. Ukończone kursy i szkolenia: Logorytmika, Trening Umiejętności Społecznych, Terapia karmienia. Ukończony III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”.
mgr Katarzyna Sajdak
Ukończyła studia pedagogiczne pierwszego stopnia na kierunku pedagogika specjalna - specjalność: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie oraz studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna o specjalności: terapia pedagogiczna i rewalidacja indywidualna. Uczestniczka m.in. takich szkoleń jak: „Trening Umiejętności Społecznych”, „Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu” – interwencja behawioralna, „Jak pracować z dzieckiem ze spektrum autyzmu nad rozwojem komunikacji”, „Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci w kontekście zaburzeń SI” oraz „Jak wspierać rozwój integracji sensorycznej u dzieci”.
mgr Kamila Nowak
Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego, o specjalności pedagogika resocjalizacyjna. Studia podyplomowe: wczesne wspomaganie rozwoju oraz edukacja dziecka i ucznia z autyzmem, Zespołem Aspergera (WSB- National-Louis University) oraz III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”, „WIEM, CO JEM” - trening jedzenia u dzieci ze spektrum autyzmu. Trening Umiejętności Społecznych. Nauczyciel kontraktowy.
lic. Katarzyna Półćwiartek
Ukończyła studia pierwszego stopnia na kierunku Pedagogika o specjalności pedagogika resocjalizacyjna na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego na kierunku Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem i zespołem Aspergera. Doświadczenie zawodowe zdobywała w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju oraz w spektrum Autyzmu. Ukończyła III stopniowe szkolenie ze Stosowanej Analizy Zachowania.
mgr Beata Wróbel
Ukończyła studia pedagogiczne w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie o specjalności: pedagogika resocjalizacyjna, pedagogika terapeutyczna z rehabilitacją a także podyplomowo specjalistyczne usługi opiekuńcze (Uniwersytet Rzeszowski). Studia podyplomowe z wczesnego wspomagania rozwoju oraz edukacji dziecka i ucznia z autyzmem, Zespołem Aspergera (WSB- National-Louis University), oraz kursy i szkolenia: III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”, „WIEM, CO JEM” - trening jedzenia u dzieci ze spektrum autyzmu, szkolenie PECS – I poziom, szkolenie PEP-R. Trening Umiejętności Społecznych, AAC - komunikacja wspomagająca i alternatywna
I i II stopień, Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna. Nauczyciel kontraktowy.
Logopedzi/terapeuci:
mgr Anna Czajka
Ukończyła magisterskie studia pedagogiczne o specjalności psychoprofilaktyka społeczna na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz podyplomowo Logopedię na Uniwersytecie Rzeszowskim. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach: Logorytmika, Mowa i komunikacja dzieci z autyzmem, Terapia dzieci z autyzmem, Programowanie języka, Symultaniczno-Sekwencyjna nauka czytania, III - stopniowe szkolenie z zakresu Terapii Behawioralnej (PSTB), „WIEM, CO JEM” - trening jedzenia u dzieci ze spektrum autyzmu. Ponadto posiada szkolenie z Terapii Ręki, Masażu Logopedycznego oraz Karmienia Terapeutycznego. Dodatkowo ukończyła szkolenia: „Stymulacja traktu ustno-twarzowego”, „Od oddychania do mówienia”, „Diagnoza ORM”, „Werbogesty” i wiele innych. Nauczyciel mianowany.
mgr Małgorzata Kaliniecka - Janusz
Ukończyła studia magisterskie z filologii polskiej na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz podyplomowo Logopedię, a także Edukację i terapię osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ukończone kursy i szkolenia: Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od
1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka”, Trening Umiejętności Społecznych, III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w terapii dzieci w spektrum autyzmu.
mgr Natalia Jarosz
Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku logopedia z audiologią. Zrealizowane kursy i szkolenia: III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutyczne z osobami z autyzmem, Trening Umiejętności Społecznych I i II stopień, AAC –Komunikacja Wspomagająca i Alternatywna I i II stopień, Zachowania Trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna, kurs języka migowego I stopnia, opóźniony rozwój mowy, rozwijania komunikacji na poziomie przedsymboliczny- podstawy terapii logopedycznej dziecka z autyzmem, masaż logopedyczny, trudności zakresie przyjmowania pokarmów u dzieci, migopedia - terapia miofunkcjonalna, migopedia- ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego, skojarzenia do mówienia, werbogesty- "od gestu do słowa i będzie rozmowa".
mgr Anna Ruszel
Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego, o specjalności pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz studiów podyplomowych z logopedii (Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie) i edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Uniwersytet Rzeszowski). Studia podyplomowe z wczesnego wspomagania rozwoju oraz edukacji dziecka i ucznia z autyzmem, Zespołem Aspergera (WSB- National-Louis University), oraz kursy
i szkolenia: III stopniowy kurs „Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”, „WIEM, CO JEM” - trening jedzenia
u dzieci ze spektrum autyzmu, szkolenie PECS – I poziom, szkolenie PEP-R. Trening Umiejętności Społecznych, AAC - komunikacja wspomagająca
i alternatywna I i II stopień, Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna. Nauczyciel mianowany.
Psycholodzy:
mgr Sylwia Bazan
Absolwentka psychologicznych jednolitych studiów magisterskich oraz Studium pedagogicznego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończyła III stopniowy kurs bazowy Terapia behawioralna– teoria i praktyka oraz szkolenia prowadzone przez Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej: Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi, Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania, Techniki SAZ w pracy z grupą, Dokumentowanie i programowanie w SAZ oraz Tworzenie środowiska terapeutycznego. Dodatkowo uczestniczy w licznych webinarach, szkoleniach i kursach skupiających się na tematyce rozwoju dzieci m. in. Ocena i uczenie wczesnych umiejętności komunikacyjnych małych dzieci.
mgr Weronika Pitrus
Absolwentka studiów psychologicznych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studiów podyplomowych: Przygotowanie pedagogiczne, Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, Integracja sensoryczna diagnoza i terapia. Ukończone kursy i szkolenia: III stopniowy kurs ,,Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem”, AAC model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi, Trening Umiejętności Społecznych, Mutyzm wybiórczy, Karta Oceny Gotowości Szkolnej KOGS, Karta Oceny Zachowania i Emocji KOZE, Bajkoterapia oraz liczne webinary z zakresu pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.
mgr Magdalena Cisło
W trakcie studiów psychologicznych o specjalności : Psychologia dzieci i młodzieży. Ukończyła III stopniowy kurs z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem. Udział w licznych szkoleniach, kursach, konferencjach oraz w webinarach z zakresu pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.
Dogoterapia:
inż. Krzysztof Idzior
Dogoterapeuta certyfikat nr 240/I/GW/DOG/2017
Zajęcia karate:
Piotr Ramot - SENSEI/ INSTRUKTOR
Mistrz Polski w Karate Tradycyjnym oraz wielokrotny medalista Mistrzostw Polski. Od wielu lat odnosi sukcesy trenerskie z młodymi rzeszowskimi zawodnikami karate którzy co rok przywożą medale z najważniejszym imprez karate w Polsce, Europie i na Świecie, za co został nagrodzony nagrodami Marszałka województwa podkarpackiego. Zaangażowany w wiele projektów m.in. prowadzi zajęcia karate z osobami niepełnosprawnymi, niewidomymi, aktywizuje osoby starsze oraz prowadzi treningi karate w przedszkolach. W 2016 roku uzyskał dyplom Trenera Karate Tradycyjnego. Od sierpnia 2016 Współwłaściciel Akademii Sportu Chikara Rzeszów oraz Dyrektor Sportowy Rzeszowskiego Klubu Karate Chikara. Od 2018 Prezes Podkarpackiego Okręgowego Związku Karate Tradycyjnego.
Personel obsługi:
pracownik biurowy:
mgr Anna Bednarz
obsługa:
Małgorzata Baran, Rusłana Żuk
![]() |